Comenius

SMILEYS
COMENIUS 2012-2014

 

Vrtec Medvode se je v obdobju od leta 2012 do 2014 v okviru vseživljenskega učenja vključil v projekt Comenius – večstranska partnerstva.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni).
Akcija Comenius večstranska šolska partnerstva je namenjena povezovanju in sodelovanju najmanj treh šol iz treh različnih sodelujočih držav na skupno temo.

Tema projekta, ki smo ga skupaj poimenovali SMILEY – strategies to motivate increased learning in early years settings, je namenjena reševanju oz. ohranjanju vključenosti otrok v vrtce.

V projekt so poleg Vrtca Medvode – Slovenije, vključene še izobraževalne ustanove (vrtci in šole) iz Turčije, Poljske in Anglije.

V času trajanja projekta se bodo med obiski držav in vmes odvijale različne aktivnosti in naloge, v katere bodo vključeni tudi otroci in strokovni delavci iz vrtcev in šol.

5. ZAKLJUČNO SREČANJE COMMENIUS V TURČIJI, od 2. 6 do 6. 6. 2014

4. COMENIUS NA POLJSKEM, od 8. 10. do 12. 10. 2013

3. COMENIUS SREČANJE V ANGLIJI, od 18. 6. do 22. 6. 2013

2. COMENIUS SREČANJE V SLOVENIJI, od 6. 4. do 13. 4. 2013

1. COMENIUS SREČANJE V TURČIJI, od 5. 10. do 9. 10. 2012

 

 PREDSTAVITEV NAŠIH DEJAVNOSTI PARTNERJEM V PROJEKTU SMILEYS:

SLO ENG
– ZELIŠČNI VRT        – HERB GARDEN
– TAČKE   – PRESENTATION OF THERAPY DOGS
– LETOVANJE   – MINI HOLIDAYS
– GIBALNE AKTIVNOSTI S PRIPOMOČKI
IZ ODPADNEGA MATERIALA
 
– PHYSICAL ACTIVITY WITH TOOLS
FROM WASTE MATERIAL
  – SMLEDNIK HIKE
  ORIGAMI WORKSHOP
  ECO TOYS

 HAPPY BOX

 HAPPY BOX

 

“Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije.
Vsebina publikacije (komunikacije) je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”
“This project has been funded with support from the European Commission.
This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.”